FrontPoint
  • Start
  • Så här går det till
  • Möjligheter
  • Om FrontPoint™
  • Referenser
  • Kontakt
Bild

Möt dina kunder där dina kunder är.

Vill du kunna betjäna dina kunder på distans? Bibehålla full service även under kvällar, nätter och lågsäsong? Expandera till nya marknader för en bråkdel av de vanliga etableringskostnaderna? Då är FrontPoint™ lösningen för dig. 

FrontPoint Pod™ (Personal Online Desk) ger dig möjligheten att möta dina kunder där dina kunder är. Genom FrontPoint Pods™ kan du expediera dina kunder med bland annat nyckel- och biljettutlämning, dokumentutlämning, kortbetalning, behörighetskontroller och kommunikation i realtid på distans från din ordinarie kundtjänst eller reception.
Fördelar med FrontPoint™

  • Ökar tillgängligheten för dina kunder
  • Erbjuder funktioner som t.ex. nyckel- och biljettutlämning, kortbetalning och behörighetskontroller på distans
  • Personlig kontakt mellan kund och kundservicepersonal
  • 62 % lägre kostnader än vid traditionell bemanning*
  • Kostnadseffektiv väg till nya marknader
  • Ökad lönsamhet
  • Stärker ditt varumärke
  • Kan enkelt flyttas beroende på säsong
FrontPoint™ ger dina kunder en helt ny serviceupplevelse med en personlig och mänsklig känsla. Glöm ohygieniska pekskärmar och analoga kartor och låt dina kunder få personlig hjälp genom en FrontPoint Pod™.
Picture
Nyheter

​2015-04-24 - Frontpoint tecknar avtal med Carmonise 

2015-05-15 - Frontpoint levererar till Kungliga Dramatiska teatern och                                      Kungliga Operan

​
2015-11-20 - Frontpoint tecknar avtal med Traveler Car 

​
Picture
Picture
© 2013 FrontPoint™