Enkelt. Säkert. Flexibelt.
En FrontPoint Pod™ placeras på valfri plats
|
Kommunikation via 4G
|
Backofficesystem i din befintliga reception
|
När du installerar din FrontPoint Pod™ är det bara att plugga in kontakten och börja betjäna dina kunder på distans. Du får en utökad kundbetjäning med din befintliga personal samt slipper dyra integrationskostnader för systemet.
Ett FrontPointsystem innefattar en extern pod som placeras på önskad plats samt ett backofficesystem i din befintliga reception. Du kan koppla ett valfritt antal poddar mot ditt backofficesystem beroende på hur många platser du vlll betjäna. Enkelt
Att börja använda FrontPoint™ är lika enkelt som smidigt. Placera den externa podden på valfri plats, placera backofficesystemet i din befintliga reception eller kundtjänst och du är igång. Allt som krävs är ett eluttag och en internetuppkoppling. Säkert
I och med att FrontPoint Pod™ är fristående och kommunicerar via 4G, krävs ingen integrering av era befintliga system. På samma sätt som din personal hanterar ärenden över disk, görs ärenden via poddarna från valfri plats i världen. Flexibelt
En FrontPoint Pod™ kan snabbt och enkelt flyttas till de platser som behöver era tjänster mest för tillfället. Ni kan till exempel med fördel placera er FrontPoint™ på populära semesterorter beroende på säsong och aktivitet. |
Flexibel närvaro
Placera din FrontPoint där dina kunder befinner sig. |